• Mutfak
  • Bayan Giyim
  • Çeşitli Örgüler 1
  • Çeşitli Örgüler 2
  • Rastgele Rastgele 1
  • Rastgele Rastgele 2
  • Bayan Örgüler
  • Bayan Örgüler
  • Yeni eşarp bağlama şekilleri Video Anlatım

    Posted by Gülseren Mutlu On 16 Nisan 2010 Cuma 0 yorum



    Uzun zamandan beri bazı bayanlardan eleştiriler,yorumlar

    alıyordum.Ya abla geliyoruz gidiyoruz hep aynı video

    gibisinden.Bende şeker hanımları kırmadım ve bir kaç video

    buldum.Umarım işinize yarar.Videolar ingilizcedir.



    Buda başka bir video



    Sevgili etiketçikler

    :eşarp bağlama,yeni eşarp bağlama şekilleri,

    eşarp nasıl bağlanır,eşarp nasıl takılır,türban nasıl takılır,

    türban takılışı,türban bağlama şekilleri,eşarp bağlama anlatımı

    Yeni eşarp bağlama şekilleri

    0 yorum to Yeni eşarp bağlama şekilleri Video Anlatım

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Sayfamızı Beğenmenizle
    Mutluluk Duyarız