• Mutfak
  • Bayan Giyim
  • Çeşitli Örgüler 1
  • Çeşitli Örgüler 2
  • Rastgele Rastgele 1
  • Rastgele Rastgele 2
  • Bayan Örgüler
  • Bayan Örgüler
  • Video Örme Tarifi 12

    Posted by Gülseren Mutlu On 2 Ağustos 2011 Salı 0 yorum







    Çok şeker bir teyzemizden mekik oyası yapılışını hep beraber

    izleyelim.


    Etiketler:mekik,mekik oyası,

    mekik oyası nasıl yapılır,mekik oyası yapılışı,mekik oyası

    yapımı,videolu mekik oyası yapılışı,oya,nasıl yapılıyor

    Mekik oyası nasıl yapılır-videolu anlatım

    Mekik Oyası Video 102




    Merhaba hanımlar çivili tahta üzerinde kolay bir şekilde çiçek yapılışını

    videolardan adım adım izlemeye ne dersiniz? Bu çiçeklerle harika şallar,

    bebek battaniyeleri  ve daha bir çok yapmanız mümkün.

    Haydi hep beraber izleyelim.

    1.ADIM



    2.ADIM:



    3.ADIM:



    4.ADIM:



    etiketler:

    ivi,çivili kasnak,kasnakta çiçek yapılışı,kasnakta çiçek yapımı,çiçek nasıl

    yapılır,örgü çiçek yapımı,örgü çiçek yapılışı,kolay çiçek yapımı, videolu

    tarif,videolu anlatım,videolu çiçek yapımı,videolu çiçek yapılışı

    Çivili kasnakta örgü çiçek yapılışı

    Çivili Kasnak Video 103





    Kare Aparat ile Motif Yapımı


    kare örgü aparatı ile nasıl motif

    yapıldığını anlatan çok güzel bir video

    örgü aparatı,motif aparatı,aparat ile örgü

    ,motif aparatı ile örgü,çiçek örgüleri,şal yapımı,

    Örgümüzü boncuklarla nasıl süsleyeceğimizi

    Motif Yapımı Video 104

    Video Örgü Tarifleri 2


    How To Add Color



    Knitting Video - How To Add Color
    on Howcast

    Judy Graham, 50 yılı aşkın bir süredir el örgü oldu Yıldız,

    Örücü tarafından sizin örme renk katmak için nasıl bir kolay,

    yakın, gösteri. Örgü ipuçları ve ünlü

    hikayeleri için web sitesini inceleyin

    video Örme Tarifi 105

    0 yorum to Video Örme Tarifi 12

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Sayfamızı Beğenmenizle
    Mutluluk Duyarız